E-ügyintézési törvény bevezetésével kapcsolatos szakmai konzultáció

Helyszín: 
1094 Budapest, Balázs Béla út 35. - Wekerle-terem
Időpont: 
2017. december 11. (hétfő) 10:00

 

Belügyminisztérium Informatikai Helyettes Államtitkársága és Megyei Jogú Városok Szövetsége a nagyvárosok és az önkormányzati érdekképviseletek szakmai képviseletei részére e-ügyintézési tájékoztatót tartott 2017. december 11-én (hétfőn) 10.00 órától.

 

10.00 órától

Köszöntőt mondott Hajzer Károly informatikai helyettes államtitkár

10.20 órától- 13.00 óráig

Napirendi pontok:

  • Az e-ügyintézési törvény kapcsán felmerülő önkormányzati feladatok, kötelezettségek 2018. január 1-jétől

Előadó:

Dán Mihály e-közigazgatási referens, Belügyminisztérium- E-közigazgatási Főosztály

  • A Szabályozott Elektronikus Ügyintézési Szolgáltatásokról, valamint a Központi Elektronikus Ügyintézési Szolgáltatásokról szakmai szemmel

Előadó:

Pándi Boglárka termék- és szolgáltatás fejlesztési osztályvezető, Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.

  • Az Önkormányzati ASP rendszerről a 2019. évben csatlakozó önkormányzatoknak

Előadó:

Krucsó Balázs ASP 2.0 projektvezető, Magyar Államkincstár

Konzultáció

A prezentációk letölthetők az alábbi linkről:

https://drive.google.com/drive/folders/1gp9cuM7qTo8I19zlNBo6pcoEFjDBKWNJ?usp=sharing

 

Szakmai konzultáció1
Szakmai konzultáció2